повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Строки повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Весь список товарів належної якості на нашому сайті "roSPORT" підлягає поверненню та обміну.
ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ:
До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром.
Хочете повернути товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно:
Написати на нашу електронну пошту okt.sasha@gmail.com , описати причину, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення
Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти"
Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару?
У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, у разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки сплачується Покупцем.
Коли повернуться кошти?
Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами які надає Покупець при оформленні повернення.
Хочете замінити товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам потрібно:
Написати на нашу електронну пошту okt.sasha@gmail.com, описати причину, за якої Ви бажаєте обміняти товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні дані за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнения деталей обміну.
Або зателефонуйте нам за номером телефону: +380 (98) 733-93-33
Повернення товару здійснюється за даними: Вул. Промислова, 5, Почаїв, Україна на ім'я Олександр Октович, номер телефону +380 (98) 733-93-33.
У яких випадках обмін або повернення товару неможливі?
Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів.
Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром.
Якщо Покупцем було втрачено частину комплектуючих.
Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.