60 ₴
* Час вказано для регіону: Україна, Почаїв
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Строки повернення та обміну: Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Весь список товарів належної якості на нашому сайті "roSPORT" підлягає поверненню та обміну. ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ: До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром. Хочете повернути товар? Що робити? Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно: Написати на нашу електронну пошту okt.sasha@gmail.com , описати причину, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти" Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару? У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, у разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки сплачується Покупцем. Коли повернуться кошти? Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами які надає Покупець при оформленні повернення. Хочете замінити товар? Що робити? Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам потрібно: Написати на нашу електронну пошту okt.sasha@gmail.com, описати причину, за якої Ви бажаєте обміняти товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні дані за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнения деталей обміну. Або зателефонуйте нам за номером телефону: +380 (98) 733-93-33 Повернення товару здійснюється за даними: Вул. Промислова, 5, Почаїв, Україна на ім'я Олександр Октович, номер телефону +380 (98) 733-93-33. У яких випадках обмін або повернення товару неможливі? Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів. Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром. Якщо Покупцем було втрачено частину комплектуючих. Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.
Наскільки вам зручно на сайті?